Pulover

Mindenröl ami az érdeklődési körömbe tartozik!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Napi LFG

2008.05.20. 20:50 :: Hánszi

Mivel tegnap nem írtam msot megint kettővel fogok szolgálni és a közeljövőben nemtudom milyen időközönként fogom fordítani őket mert inkább a szóbeli tételeimmel foglalkozok amik egyszerűen már az első nap után kikészítettek...
LFG 5  LFG 6

Nem is értem hogy írásbelikre alig tanultam szinte semmit csak 1 töri könyvet olvastam át magyarra matekra semmit egy hülye matek példát vagy magyar nyelvtani izé bizét nem néztem át. Angolra meg törire persze készültem mert azok az érettségi tantárgyak amik fontosak számomra de nem szakadtam meg bennük, töriböl egy könyvet elolvastam angolbol meg mintafeladatokat csináltam. Mondjuk lehet hogy meg is fog látszódni a végeredményen ez a készülődés de én akkor is azon vagyok kiakadva hogyaz írásbelik és a szóbelik közötti különbség nagyon nagy. Nemcsak amiatt hogy kevesebb mértékben számít bele néhol 1/3-a valahol 20%-nak számít ahhoz képest hogy vagy 90 tételt kell kidolgoznom és megtanulnom.
Najó ez nem azt jelenti hogy muszály lenne megtanulni őket de akkor is rossz!

Szólj hozzá!

Címkék: napom lfg

A bejegyzés trackback címe:

https://pulover.blog.hu/api/trackback/id/tr14479433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása