Pulover

Mindenröl ami az érdeklődési körömbe tartozik!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ŐRÜLET

2008.07.01. 21:57 :: Hánszi

Najó nemtudtam milyen címet adni de ez sztem megfelelő lesz:D

Visszavonom azt hogy keveset fogok írni ide mert akkor írtam volna keveset ha nem bannoltak volna ki a kedves GameMasterek az egyik jó kis privát szerverről. Azért mert csaltam, merészeltem repülni a levegőben!!! Ez akkora csalás hogy még kép is készült róla tisztára mint a rendőröknél, kiállítják a háromlábút azt mérnek. Kedves társam meg volt olyan kedves hogy csinált néhány meglepően pofás képet ahogy egy helyben lebegek, csak azt felejtette el hogy hogy akkora lagom volt hogy kiszakadt a ház oldala és megálltam a levegőben nahh mind1 ha egy 10 éves annak örül hogy beköphet egy másikat és ezáltal egy felsőbbrendű ember (komolyan mondom a szervereken a GMek kb az istenekkel egyenlőek nem vicc) talpnyalójává válik hát akkor csak gratulálni tudok neki. GRATULÁLOK!

szép kép 01    szép kép 02  és télleg REPÜLÖK lehet beszívtam nahh mind1...

Egyébként leszögezem hogy nem használtam semmit hogy tudjak repülni és nem is szívtam be:P Kicsit azért ki vok akadva mert sok munkám volt ebben a kariban nahh de mind1 mostantól inkább futok meg bringázok meg a testem építem minthogy a gép elött üljek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pulover.blog.hu/api/trackback/id/tr84548738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása