Pulover

Mindenröl ami az érdeklődési körömbe tartozik!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Töri emelt szóbeli

2008.06.11. 09:08 :: Hánszi

Szerintem sokat nem kell elmondanom hogy a legjobb tételt húztam ki a 32ből amit csak lehetett... Az Európai Unió főbb intézményei és döntési mechanizmusa. Volt 45 perc körüli vagy több felkészülési időm rá kaptam szép forrásokat is amiket elég rosszul használtam fel de megírtam a vázlatot ami körülbelül 1 oldalas lett. Elkezdtem felelni és mivel nem tudtam nem jutott eszembe pontosan az EU lényege ezért az első forrásból szemezgettem, rögtön az első mondataim után leállítottak és mondták hogy nem kérik a forrás hangos felolvasását átfogalmazva mert az nekik is megy... Onnantól képszakadás motyogtam hebegtem vállakat vontam és néhány kérdésre tudtam válaszolni. Szóval nagy világégés volt számomra ez az emelt szintű történelem érettségi de nem csak nekem hanem szegény oszt. társaimnak is akik még voltak akkora ***** mint én hogy emeltre mentünk. Ez van lesz fél/vagy teljesen 1 év felkészülési és pihenő időnk ha nem vesznek fel bár nem kergetek álmokat és nem is reménykedek hogy iylen teljesítménnyel felvennének töri szakra BTK-ba.
Szemezgetni fogok hogy többieknek mi volt a véleménye a sjaát szóbeliükről.

"engem is megszopattak, és nem vok benne biztos h amit én kihúztam naon kapcsolatos lenne az ELTE-s kidolgozott tételekkel, ezen kívül olyanokat kérdezgettek amik tétel körein kívül álltak. És most jön a legviccesebb rész amit jó ha minden töri emeltes tud: miután végeztem utánam jött a vizsgáztató nő, és megkérdezte h meik suliból jövünk mi, és h van e ott egyáltalán töri felkészítés? miből készültünk mi egyáltalán?....ez akkora pofon volt számomra, lesokkolt h ilyet mondott ránk. Én 10 percig folyamatosan tudtam beszélni a szar témáról, sőt még a kérdéseikre is válaszoltam nagyjából a végén, aztmondhatóm jól teljesítettem, de a végén miután a nő ilyeneket kérdezgetett, majdnem behaltam...nekem külön azt mondták h átlagosnál több információt mondtam, tudtam mint mások, de látszik h mi nem lettünk erre felkészítve!! ennyi."       

"Uhhhj de megszopattak Törin!
Nem kívánt tétel-Napóleoni háborúk
mindegy.elmondtam midnent róla végighallgattak-Jó köszönjük,ez mind nagyon szép és jó,meg van háttértudásod,de nem ezt kérdeztük...onnantól..... 
hanem?
erre mondják ami a forrsában van.mondom jó.....
olyat kérdeztek aqmiről fogalmam sem volt.nem is tnultunk erről...."

"istenem...kész vagyok. szerencsére nem húztam olyan nagyon szar tételt. Spártai államberendezkedés. elmondtam bele kérdeztek azt mondjuk nem annyira tudtam. oszt ennyi. nem érdekel majd legfeljebb egy 3hét mulva fog   de egy 3-as körüli azért sztem megvolt..."

Szóval összeségében valakinek ment valakinek nem de ti legalább beszéltetek sokáig nem úgy mint én akinek már az első percben a torkán akadt a szó mert beleszóltak:(              

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pulover.blog.hu/api/trackback/id/tr17514230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása