Pulover

Mindenröl ami az érdeklődési körömbe tartozik!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Munka meló dolgozás meg minden.

2008.07.08. 18:04 :: Hánszi

Újra elkezdtem! Nyári diákmeló a sördepón! Hétfőn kezdtem el de annyira lusta vagyok hogy csak msot írok róla:) A mai napon egy igen komoly feladatot kaptunk a főnöktől ki kell takarítanunk a depót... Én bevállaltam a raktárat (ott jó hideg van és nem süt be a nap:D) és egy olyan gépet mutattak nekem amit még sosem láttam eddigi rövid de eseménydús életem folyamán. Úgy kell elképzelni ezt a gépet hogy nme árammal működik hanem manuális szerkezet. kb egy fűnyíróra hasonlít de van az egyik kereke elött egy iylen kör alakú söprű amit maga a kerék hajtja körbe-körbe ha mozgatjuk. elég furfangos kis szerkezet de szedi a port fel rendesen! meg is lepődtem rajta hogy ez működik. Igaz 3-szor kellett végigkoslatnom vele a raktáron (ami nem kis terület) hogy tiszta legyen. a neve asszem a Tennant gyártmányű 110es becenevű takarítógép XD szal elég durva volt a mai nap is kupakolás mindenek felett és a legrosszabb ebben za egészben hogy ma vettem egy sört és nem bírtam meginni... szörnyű de hát ez van.

jahh igen hogy egy kis interaktivitást is becsempésszek a bejegyzésbe.

 Üt mint az ipari áram:D

 

Jó éjszakát - Alvin És A Mókusok

1 komment

Címkék: napom őrület

A bejegyzés trackback címe:

https://pulover.blog.hu/api/trackback/id/tr99559188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sh0ck 2009.01.13. 19:24:55

most találtam ezt az oldalt...éssss..(most jön a vélemyény) NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ^^
süti beállítások módosítása