Pulover

Mindenröl ami az érdeklődési körömbe tartozik!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Holnap a nagy nap!

2008.06.09. 21:59 :: Hánszi

Mostanában annyira voltam aktív mint egy lajhár aki csigát evett vacsorára blogolás terén.
igen ez elmondható annak is hogy tanultam és holnap végre befejezem a történelem szóbelit az angolt szombaton szerintem sikeresen elmondtam bár néha megakadtam és egyszer nem értettem mit akart mondani a nő de reményeim szerint ez még belefért! csak húzzon azon a 68%-on felfelé a szóbelim. Ti mit tudtok elmondani arrol a tételmondatról hogy a rockfesztiválok nem egyeznek meg egy Bethooven koncerttel vagy hogy egy külföldi barátod jön hozzád és miylen természeti látványosságot kultúrális helyet és sporteseményt mutatnál meg neki? a képekröl tudtam beszélni mert az iskolai menzát állítoták szembe az éttermekkel. az ment rendesen!:) Töri szóbelire visszatérve van sok olyan tétel amit nem szeretnék kihúzni most nem taglalnám melyikek azok mert anyám szerint azt fogom húzni ha hangosan kimondom, elkésett már vele... Nagyon félek és parázok meg izgulok meg az összes szinoním szavak összességét érzem most magamban és túl akarok már lenni rajta és persze hogy jó eredményekkel ^^
Megyek kialszom magam hátha akkor visszajön az a sok információ amit szerintme a mai nap elfelejtettem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pulover.blog.hu/api/trackback/id/tr22512020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása