Pulover

Mindenröl ami az érdeklődési körömbe tartozik!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Érettségi eredmények...

2008.06.03. 17:10 :: Hánszi

Hát igen nem büszkélkedhetek az eredményeimmel... Fel si sorolom mi milyen lett.
Matematika - 53% sokkal rosszabbra számítottam.
Angol - 68% jobbra számítottam de éreztem hogy csak ennyi tellik ki tőlem azon a napon.
Történelem - 40% Mindenki tudta hogy az emelt töriseknek hullaszar lesz DE ENNYIRE??? de inkább nem is gondolkodok ezen lesz még szóbeli ott meg még rendesen felhúzhatom ezt a 40-et vagy le...
Mi volt még? jahh Magyar - 40% tudtam hogy nem vagyok jó magyarbol és nem is izgattam magam miatta de akkor is a saját anyanyelvemet ilyenre írni az gáz...
Célnyelvi Civilizáció - O Nem 0-a csak még abbol nem szóbeliztem mert csak az van belőle közepen, ez az a tárgy amitöl a legkevésbé félek mert állandóan 4es 5ös voltam belőle, lehet hogy néha a tanár jóvoltábol de akkor is:)

Legeslegvégén befejezésül kifejteném hogy szeretném ha felvennének valahova nincs kedvem 1 évig kimaradni és dolgozni vagy elmenni suliba 5-6. évre tanulni. És aztán lehet hogy felvesznek és 1-2 év alatt kibukok onnan mert nem bírom vagy a lustaságom eluralkodik rajtam hát ENNYI! voltam mára és kicsit szomorkás a hangulatom máma mert lehetett volna jobb is ha kicsit jobban koncentrálok de hát utólag mindenki okos:)

Yo8! Viszlát népek!

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://pulover.blog.hu/api/trackback/id/tr62501713

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: m.aisiemcquiston@your-legacy.co.za 2017.10.28. 12:19:35

SocGen: kevesebb gázt fogyaszt idén Európa - softrapidsharecom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása